دلنوشته های پسرمیلالی

یاد باد آن روزگاران یاد باد روز وصل دوستداران یاد باد

دلنوشته های پسرمیلالی

یاد باد آن روزگاران یاد باد روز وصل دوستداران یاد باد

من میمیرم!

اما مرگ من مرگ زندگی من نیست. مرگ من انتقامی است که زندگی

من از جهل کننده نام خود میگیرد!

من میمیرم تا زندگی زیر دست و پای مرگ جان ندهد!

مرگ من عصیان یک زندگی است که نمی خواهد بمیرد! زندگی من یک

کاسه خون بود که بی دریغ زیر پای نامردان شکست!

زندگی من پس مانده خاکستر آتش کاروان مرگ است. خاکستری که یک

شب نومیدی به سر می آید!

زندگی من شبی است شب سحر رمیده سحر ناپیدا..! ورق بر باد رفته..!

خاطرات شیرازه گسسته یک زندگی فقیر..!

زندگی من تازیانه سکوت بود بر سکوت فقرا فریاد..! فریاد سکوت ناپذیر

یک مشت احساسات عاصی زنجیر گسیل پابه زنجیر...!!!

               و من میمیـــــــــــــــــــــــــــرم....

نظرات 2 + ارسال نظر
hossein یکشنبه 3 مرداد 1389 ساعت 10:33 ب.ظ http://www.akslar.com

سلام . مطالب وبلاگتون بسیار جالب بود . خوشحال میشم از سایت من هم دیدن کنین . در ضمن اگه براتون مشکلی نیست خیلی خوشحال میشم من رو با نام "عکس" لینک کنین

Get VPN یکشنبه 3 مرداد 1389 ساعت 10:50 ب.ظ http://www.getvpn.blogfa.com

سلام دوست من . وبلاگ فوق العاده ای داری . چند ثانیه بیشتر وقتت رو نمگیرم : از فیلتر بودن سایت های مختلف ات بیشتر به وبلاگ من سر بزنید . موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد